25 Nisan 2022

Ve Zaman Durdu Çespan Dılba Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,83 TL
Yazarı: Çespan Dılba
Çevirmen: Çespan Dılba

Ve Zaman Durdu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Çespan Dılba olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ve Zaman Durdu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ve Zaman Durdu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ve Zaman Durdu TIKLA PDF İNDİR !

Ve Zaman Durdu Yazarı Kimdir ?

Ve Zaman Durdu yazarı Çespan Dılba 'dır. Çespan Dılba yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ve Zaman Durdu PDF indir oku

Ve Zaman Durdu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ve Zaman Durdu TIKLA PDF İNDİR !

Ve Zaman Durdu TIKLA PDF İNDİR !

Ve zaman durdu avuçlarımda,

Söyleyemediğim

Veya söyleyip de yapamadığım onca şeyin

Pişmanlığını taşıyorum saçlarımda!

Dizlerimde nasırlaşmış umutların sancısı,

Ben körkütük beton tahtası…

Sarkıp dökülen gözyaşlarım fayda etmez bana!

Kökümden,

Yeniden,

Bir daha,

Hem de bu acıyı bile bile yeşermem, sanma!

Ki ben bir daha zor gelirim,

Bu bahtı yanık,

Gözü kara,

Koltuk altı lağım kokan dünyaya…

(Tanıtım Bülteninden)

Ve Zaman Durdu TIKLA PDF İNDİR !Ve Zaman Durdu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ve Zaman Durdu, Çespan Dılba

Yorum Gönder