27 Nisan 2022

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet Hasan Kara Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 28,0 TL
Yazarı: Hasan Kara
Çevirmen: Hasan Kara

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hasan Kara olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet TIKLA PDF İNDİR !

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet Yazarı Kimdir ?

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet yazarı Hasan Kara 'dır. Hasan Kara yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet PDF indir oku

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet TIKLA PDF İNDİR !

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet TIKLA PDF İNDİR !

"Kadim bir kehanet maveradan çıktığında,
Şafak vakti altı büyük duvar yıkılacak.
Yedi güçlü büyücü uyanacak Tisanor'dan.
Ve yok olacak karanlık, Magus Manera'dan."

Okumadan önce ruhunuzu ve kalbinizi dinlendirin. Uzun bir yolculuğa yelken açıyoruz. Benim yolumda…

(Tanıtım Bülteninden)

Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet TIKLA PDF İNDİR !Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Son Seçkin Büyücü-Kadim Kehanet, Hasan Kara

Yorum Gönder