10 Nisan 2022

Sen Sev Ben Sana Yetişirim Funda Gürel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,55 TL
Yazarı: Funda Gürel
Çevirmen: Şahan Yatarkalkmaz

Sen Sev Ben Sana Yetişirim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Funda Gürel olan ve Kassandra yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sen Sev Ben Sana Yetişirim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sen Sev Ben Sana Yetişirim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sen Sev Ben Sana Yetişirim TIKLA PDF İNDİR !

Sen Sev Ben Sana Yetişirim Yazarı Kimdir ?

Sen Sev Ben Sana Yetişirim yazarı Funda Gürel 'dır. Funda Gürel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sen Sev Ben Sana Yetişirim PDF indir oku

Sen Sev Ben Sana Yetişirim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kassandra yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sen Sev Ben Sana Yetişirim TIKLA PDF İNDİR !

Sen Sev Ben Sana Yetişirim TIKLA PDF İNDİR !
İsmi her ne kadar huzuru çağrıştırsa da teoride kontrol manyağı, pratikte ise bahtsız bedeviden hallice genç bir kadının kontrolden çıkan hayatı ve "Seni yeneceğim İstanbul" diye geldiği şehirden "Aç kollarını İzmir'im ben dönüyom" diyerek eğlenceli kaçışının hikayesi...

Doğru her bitiş bizi ne kadar üzse de yeni bir başlangıçtır ve ne büyük bir heyecandır düştüğün yerden kalkıp, temiz bir sayfa açıp yeni bir hayata başlamak... Umutlusundur ve de sabırsız. Artık can sıkıcı hiçbir duruma tahammülün kalmamıştır ve art arda yaşadığın üzüntülerden sonra büyük mutluluklarla ödüllendirileceğini düşünürsün. Tıpkı yaşadığı talihsizliklerden sonra yeni bir şehirde, yeni bir başlangıç yapan Mavi gibi...

Bundan sonra hayatının yolunda gideceğine ve mutlu olacağına sonuna kadar inanıyordu. Çünkü artık eskisinden de kontrollü yaşayacaktı hayatını. Sadece B planıyla yetinmeyecek, Z planına kadar tüm olasılıkları hesaplayacaktı. Evet, hayatı altüst olmuştu ama hissediyordu, altı üstünden çok daha güzel olacaktı.

Aslında başına gelen tüm talihsiz ve komik olayların iki sebebi vardı; birincisi beyniyle ağzı arasındaki çoğunluklu senkron bozukluğu, ikincisi ise hayatın içinde savrulup gitme ve bir daha
toparlayamama korkusundan kaynaklı her an her şeyi kontrol altında tutmaya çalışma saplantısıydı.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 346

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kassandra Sen Sev Ben Sana Yetişirim TIKLA PDF İNDİR !Sen Sev Ben Sana Yetişirim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sen Sev Ben Sana Yetişirim, Funda Gürel

Yorum Gönder