5 Nisan 2022

Sahra Merve Albayrak Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,7 TL
Yazarı: Merve Albayrak
Çevirmen: Merve Albayrak

Sahra indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Merve Albayrak olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sahra eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sahra ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sahra TIKLA PDF İNDİR !

Sahra Yazarı Kimdir ?

Sahra yazarı Merve Albayrak 'dır. Merve Albayrak yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sahra PDF indir oku

Sahra indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sahra TIKLA PDF İNDİR !

Sahra TIKLA PDF İNDİR !

Yaşayacağım hayatı biliyor olsaydım yine doğmak ister miydim, çok merak ediyorum. Öyle bir kozanın içinde açtım ki gözlerimi, kapkaranlık, dapdar. Nefes alsam yok olacakmışım gibi. Her geçen gün biraz daha küçük gelen, öyle ki hareket etmemi bile engelleyen bir koza. Beni koruman için değil de hapsetmek için etrafıma örülmüş duvarların arasında kalakaldım. Ve bir kelebek bir günlük de olsa tadacağı özgürlük için o kozayı yarıp hayata kavuşabilirken, benim bir kelebek kadar bile umudum yok.


(Tanıtım Bülteninden)



Sahra TIKLA PDF İNDİR !Sahra TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sahra, Merve Albayrak

Yorum Gönder