28 Nisan 2022

Sadece Sevdim Şerif Maden Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,4 TL
Yazarı: Şerif Maden
Çevirmen: Şerif Maden

Sadece Sevdim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şerif Maden olan ve Perseus Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 331 sayfalık Sadece Sevdim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sadece Sevdim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sadece Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Sadece Sevdim Yazarı Kimdir ?

Sadece Sevdim yazarı Şerif Maden 'dır. Şerif Maden yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sadece Sevdim PDF indir oku

Sadece Sevdim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Perseus Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 331 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sadece Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Sadece Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Leyla uğruna çöllere düşen Mecnun, Şirin uğruna dağları delen Ferhat, Aslı'ya kavuşmadan yanıp kül olan Kerem, Ayrı yaşamaktansa birlikte ölmeyi göze alan Romeo ve Juliet…

Ömrümüz boyunca bu fedakarlık ve hüzün dolu aşk hikayelerini dinledik. Belki bir gün efsane olabilecek bir aşk hikayemiz olur umuduyla yıllarımız geçti. Aşk denilen duygunun kendi başına bir efsane olduğunu kabul etmek istemedik…

Sadece Sevdim'i okurken aşkınızın uğruna neleri göze alabileceğinizi, nelerden vazgeçebileceğinizi sorgulayacaksınız. Hüzün, umut ve fedakarlık dolu bir aşk hikayesi ile hisli bir yolculuğa çıkmaya hazır olun…

(Tanıtım Bülteninden)

Sadece Sevdim TIKLA PDF İNDİR !Sadece Sevdim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sadece Sevdim, Şerif Maden

Yorum Gönder