28 Nisan 2022

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı Ahmet Karakayan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,9 TL
Yazarı: Ahmet Karakayan
Çevirmen: Ahmet Karakayan

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Karakayan olan ve Tilki Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 122 sayfalık Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı TIKLA PDF İNDİR !

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı Yazarı Kimdir ?

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı yazarı Ahmet Karakayan 'dır. Ahmet Karakayan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı PDF indir oku

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tilki Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 122 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı TIKLA PDF İNDİR !

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı TIKLA PDF İNDİR !

Küçükbahçe
Diyorlar ki;
Hayatımı sana adamışım.
Utandım gazetelerde okuyunca.
Benim yaptıklarım ne ki
senin bana verdiklerinin yanında?
Ben sana minnettarım
Sen bakma onlara.
Süslerim seni ben.
Elini yüzünü silerim.
Kitap da okurum sana kıyıda.
Şarkı da söylerim.
Sen eşlik edersin rüzgarla, dalgalarla.
Denizinin tozlarını üstüme serpersin yine.
Günbatımları giyinirsin
Bu yıl da böyle geçer buralarda.

(Tanıtım Bülteninden)

Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı TIKLA PDF İNDİR !Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Küçükbahçe - Denizin Son Kıyısı, Ahmet Karakayan

Yorum Gönder