28 Nisan 2022

Köy Mehmet Gül Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Mehmet Gül
Çevirmen: Mehmet Gül

Köy indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Gül olan ve Lakin Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 64 sayfalık Köy eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Köy ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Köy TIKLA PDF İNDİR !

Köy Yazarı Kimdir ?

Köy yazarı Mehmet Gül 'dır. Mehmet Gül yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Köy PDF indir oku

Köy indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Lakin Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, 64 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Köy TIKLA PDF İNDİR !

Köy TIKLA PDF İNDİR !

O ışığın altında ömrüm boyunca unutamayacağım garip bir duyguyla kendimi seyrettim. Sanki ışığı yüzüme tutan bu adam değildi. Ben kamera altında günlerce çekime alındıktan sonra birden uzayıp dal budak salan sarmaşıkların kısa filminde olduğu gibi koca bir adam olmuştum da orada herkesin gözleri altında çaresiz gözü yaşlı bir soytarıdan farksız çocukluğuma bakıyordum ...

(Tanıtım Bülteninden)

Köy TIKLA PDF İNDİR !Köy TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Köy, Mehmet Gül

Yorum Gönder