26 Nisan 2022

Kolej Züppesi Berra Çamlıdere Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 29,7 TL
Yazarı: Berra Çamlıdere
Çevirmen: Berra Çamlıdere

Kolej Züppesi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Berra Çamlıdere olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kolej Züppesi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kolej Züppesi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kolej Züppesi TIKLA PDF İNDİR !

Kolej Züppesi Yazarı Kimdir ?

Kolej Züppesi yazarı Berra Çamlıdere 'dır. Berra Çamlıdere yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Kolej Züppesi PDF indir oku

Kolej Züppesi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kolej Züppesi TIKLA PDF İNDİR !

Kolej Züppesi TIKLA PDF İNDİR !

Hayat iki kirpik arasında acılı bir mesafe. Bazıları bu yolun sonunda çeker acıyı, bazıları doğarken, bazıları hiç çekmez, bazıları onunla yaşar...


Eylül kurtulamaz vedanın olduğu bir dünyada acılı sonlardan. Korkusuz yürür bazıları bu yollarda; koşulsuz, şartsız. Yağız koşar her kötü sonun peşinden, onu da içindeki fırtınaya çekerken… Bir ölüm şarkısı fısıldanır bazı kulaklara, ölüm değildir bu, bundan sonraki hayatını yansıtır sana.


"Hayatına hiç girmemeliydim. Ben uzaktan yakıştım senin yanına. Yaklaşırsam ikimiz de yanardık.


Ben kül oldum ama hâlâ seni yakmaya devam ediyorum.


Kimsenin söndürmesine izin vermiyorum, ben de söndürmüyorum.


Tam buz tutacağım dediğin anda daha da harlanıyor ateşim, sönmek bilmeyen ateşini daha da alevlendiriyorum.


Peki sönmüş bir kül alevli bir yangının başlangıcı olur mu?


Özür dilerim güzelim, ben senin başlangıcın oldum…"



(Tanıtım Bülteninden)



Kolej Züppesi TIKLA PDF İNDİR !Kolej Züppesi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Kolej Züppesi, Berra Çamlıdere

Yorum Gönder