28 Nisan 2022

İlk Acım Değilsin Erkan Akagündüz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,3 TL
Yazarı: Erkan Akagündüz
Çevirmen: Erkan Akagündüz

İlk Acım Değilsin indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Erkan Akagündüz olan ve Dokuz Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık İlk Acım Değilsin eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İlk Acım Değilsin ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İlk Acım Değilsin TIKLA PDF İNDİR !

İlk Acım Değilsin Yazarı Kimdir ?

İlk Acım Değilsin yazarı Erkan Akagündüz 'dır. Erkan Akagündüz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

İlk Acım Değilsin PDF indir oku

İlk Acım Değilsin indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dokuz Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İlk Acım Değilsin TIKLA PDF İNDİR !

İlk Acım Değilsin TIKLA PDF İNDİR !

Sen bana geç kaldın.

Çünkü;ilk başkası için ağladım ben.

İlk başkası vurdu sırtımdan.

İlk başkası yalan söyledi bana

İlk başkası gitti benden

İlk başkası hayallerimle oynadı

İlk başkası öldürdü beni

İlk başkası sevdiğini söyledi

Sonrada sevmediğini

(Tanıtım Bülteninden)

İlk Acım Değilsin TIKLA PDF İNDİR !

12.11.2016

Teşekkürler

Kitap Elime Ulaştı , Emeği Geçen Tüm İdefix Çalışanlarına Teşekkür EdiyorumAyrıca Kitapta Çok Güzel Okumanızı Tavsiye Ederim.

İlk Acım Değilsin TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, İlk Acım Değilsin, Erkan Akagündüz

Yorum Gönder