11 Nisan 2022

İçimdeki Benim Mehmet Özdemir Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,0 TL
Yazarı: Mehmet Özdemir
Çevirmen: Mehmet Özdemir

İçimdeki Benim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Özdemir olan ve Tunç Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 144 sayfalık İçimdeki Benim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İçimdeki Benim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İçimdeki Benim TIKLA PDF İNDİR !

İçimdeki Benim Yazarı Kimdir ?

İçimdeki Benim yazarı Mehmet Özdemir 'dır. Mehmet Özdemir yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

İçimdeki Benim PDF indir oku

İçimdeki Benim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tunç Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 144 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İçimdeki Benim TIKLA PDF İNDİR !

İçimdeki Benim TIKLA PDF İNDİR !

Toplumsal duyarlılığı, şiirlerine yansıyor. 'İçimdeki Benim' şiir kitabı,şairin okuyucuyla buluşturduğu ilk eseridir.Kadın ve çocuk hakları teması ön plandadır.Şair, sol gelenekten geliyor;emek, özgürlük ve barışı savunuyorve her platformda onlar›n sesi ve soluğu oluyor.

(Tanıtım Bülteninden)

İçimdeki Benim TIKLA PDF İNDİR !İçimdeki Benim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, İçimdeki Benim, Mehmet Özdemir

Yorum Gönder