10 Nisan 2022

Hani Yapamazdım! Nermin Güler Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,75 TL
Yazarı: Nermin Güler
Çevirmen: Nermin Güler

Hani Yapamazdım! indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nermin Güler olan ve MD Basım yayınevinin yayınlamış olduğu, 176 sayfalık Hani Yapamazdım! eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hani Yapamazdım! ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hani Yapamazdım! TIKLA PDF İNDİR !

Hani Yapamazdım! Yazarı Kimdir ?

Hani Yapamazdım! yazarı Nermin Güler 'dır. Nermin Güler yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Hani Yapamazdım! PDF indir oku

Hani Yapamazdım! indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. MD Basım yayınevi tarafından yayınlanan, 176 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hani Yapamazdım! TIKLA PDF İNDİR !

Hani Yapamazdım! TIKLA PDF İNDİR !

"Ben Nermin Gül!
Bu hikâye, sadece bana ait değil...
Güle gönül verip, dikenlere de razı olanların hikâyesi aslında."
Bir büyük yolculukmuş ya insan ömrü; "bu kul da, o yolculukta herkes gibi bir fani yolcu..."
Naçizane hayat hikâyem ile ilgili yolculukta, "göre öğrene, anlaya anlata, düşe kalka" benim gibi yol almaya çalışan
nice kadına; bir cesaret vermek istedim.
Bu niyetle ruhumdan izin alıp, kendimi kitaba döktüm.
Şimdi bu kitapla, sizlerin kalpleri ve kütüphanelerine de ulaşmayı diliyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Hani Yapamazdım! TIKLA PDF İNDİR !Hani Yapamazdım! TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Hani Yapamazdım!, Nermin Güler

Yorum Gönder