27 Nisan 2022

Filizler Başak Tutmuş İsmail Ateş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: İsmail Ateş
Çevirmen: İsmail Ateş

Filizler Başak Tutmuş indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İsmail Ateş olan ve Tunç Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 150 sayfalık Filizler Başak Tutmuş eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Filizler Başak Tutmuş ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Filizler Başak Tutmuş TIKLA PDF İNDİR !

Filizler Başak Tutmuş Yazarı Kimdir ?

Filizler Başak Tutmuş yazarı İsmail Ateş 'dır. İsmail Ateş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Filizler Başak Tutmuş PDF indir oku

Filizler Başak Tutmuş indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tunç Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 150 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Filizler Başak Tutmuş TIKLA PDF İNDİR !

Filizler Başak Tutmuş TIKLA PDF İNDİR !

Şiir kalıcı, yazılı bir sanattır. Toplumları en çok şairler etkilemiştir desek abartmış sayılmayız. Şairler şiiriyle halkın duygularına tercüman olurlar. Şairleri susan veya susturulan bir millet iflah olmaz. Şiir okumak ve ezberlemek kelime dağarcığımızı zenginleştirir. Akıcı ve etkili iletişim kurmamıza katkıda bulunur. Duygu dünyamızı besler. Edebi anlatım üslubu kazandırır.

Bu ilk şiir kitabımla tüm şiir severlerle buluşma fırsatı buldum. Bunun için Rabb'ime hamdediyorum. Her bir şiirim hayatımda yaşadığım, gözlemlediğim ya da yaşanması mümkün olan bir sıkıntının, duygunun, sevincin tezahürüdür. Marifet, iltifata tabidir, derler. Benim şiirlerim okundukça ben de şiir yazmaya karşı daha çok şevk duyacağım. Elbette insanız ve hatalarımız olacaktır. Amacımız kimseyi kırmak ve incitmek değildir.

Yazdığım şiirlerin gerçek değerlendirmesini zaman içerisinde şiir severler yapacaktır elbette. Ben gönlümden geçenleri kalemime nakşetmeye çalıştım. Nice şiirlerde buluşma dileğiyle…

(Tanıtım Bülteninden)

Filizler Başak Tutmuş TIKLA PDF İNDİR !Filizler Başak Tutmuş TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Filizler Başak Tutmuş, İsmail Ateş

Yorum Gönder