26 Nisan 2022

Emile ya da Eğitim Üzerine Jean - Jacques Rousseau Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 36,0 TL
Yazarı: Jean - Jacques Rousseau
Çevirmen: Jean - Jacques Rousseau

Emile ya da Eğitim Üzerine indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Jean - Jacques Rousseau olan ve Alfa Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Emile ya da Eğitim Üzerine eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Emile ya da Eğitim Üzerine ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Emile ya da Eğitim Üzerine TIKLA PDF İNDİR !

Emile ya da Eğitim Üzerine Yazarı Kimdir ?

Emile ya da Eğitim Üzerine yazarı Jean - Jacques Rousseau 'dır. Jean - Jacques Rousseau yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Klasik türündedir.

Emile ya da Eğitim Üzerine PDF indir oku

Emile ya da Eğitim Üzerine indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alfa Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Emile ya da Eğitim Üzerine TIKLA PDF İNDİR !

Emile ya da Eğitim Üzerine TIKLA PDF İNDİR !

Jean-Jacques Rousseau'nun "en iyi ve en önemli kitabım" dediği Émile ya da Eğitim Üzerine, çocukların felsefi açıdan zengin ve düzenli bir yaşam sürebilmeleri için nasıl yetiştirilmeleri gerektiğiyle ilgili okuru yönlendirerek eğitimin ve insanın doğasını inceler. Locke ve Platon gibi düşünürlerle hesaplaşırken dönemine yönelik eleştirel bir bakış da geliştirir.

Çocuğun fiziksel ve zihinsel gelişimi dikkate alınarak bölümlendirilmiş olan Émile, bir gencin elde edeceği faydaların, değerlerin ve terbiyenin ona nasıl sunulacağına dair bir yol haritası çizer. Çocukların eğitimiyle ilgili olarak anne babaların ve eğitimcilerin sorumluluklarını ve görevlerini anlatır. Rousseau aklı överken, çocukların yalnızca kitaplar aracılığıyla değil, somut dünyayı ve gerçeği keşfederek deneyim sahibi olması gerektiğini vurgular.

"Jean-Jacques Rousseau, insanlar hakkında bildiklerini, mutsuzlukları ve yetenekleri konusunda düşündüklerini, yaşayan kuşağa her zaman umut bağlamak gerektiğine olan inancını Émile'de dile getirmiştir."–Pierre Burgelin

(Tanıtım Bülteninden)

Emile ya da Eğitim Üzerine TIKLA PDF İNDİR !

17.11.2020

Yorum

İş bankası baskısıda oldukça güzel ama kapak tasarımından dolayı bu baskıyı özellikle tercih ettim.

Emile ya da Eğitim Üzerine TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Klasik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Klasik, Emile ya da Eğitim Üzerine, Jean - Jacques Rousseau

Yorum Gönder