10 Nisan 2022

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi Geshe Michael Roache Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 32,25 TL
Yazarı: Geshe Michael Roache
Çevirmen: Merve Duygun

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Geshe Michael Roache olan ve New Age Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 220 sayfalık Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi TIKLA PDF İNDİR !

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi Yazarı Kimdir ?

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi yazarı Geshe Michael Roache 'dır. Geshe Michael Roache yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi PDF indir oku

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. New Age Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 220 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi TIKLA PDF İNDİR !

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi TIKLA PDF İNDİR !

Kadim Doğu Öğretisi
Elmastraş
Günümüzde Mucizeler Yaratıyor

Geshe Michael Roach

Bu kitapta yer alan bilgiler,2500 yıl önce Tibet ve Hindistan'ın manastırlarında, ustalardan öğrencilere büyük gizlilk içinde kelime kelime aktarılmıştır.Elmastraş'ta bulunan gizli potansiyel, her zaman her yerdedir. Çevremizdeki her insan ve her nesne bu potansiyele sahiptir. Ve doğru kullanıldığında maddi ve manevi başarıya götüren her şey bu potansiyeldedir.Elmastraş'ın amacı bu potansiyeli nasıl göreceğimizi bize öğretmektir.

Hayatınızda mutlu olmak istiyorsunuz.
Hayatınızda bolluk içinde yaşamak istiyorsunuz,
Ama aynı zamanda iç huzurunuz olmadıkça,
Hayatın size sunduklarının tadını çıkaramayacağınızı biliyorsunuz.
Hem maddi hem de nanevi olarak güçlü olmak istiyorsunuz.
O halde;

Elmastraş'a Hoşgeldiniz...

(Tanıtım Bülteninden)

Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi TIKLA PDF İNDİR !Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Elmastıraş - Kadim Doğu Öğretisi, Geshe Michael Roache

Yorum Gönder