13 Nisan 2022

Duygu İzi Yadigar Ataman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Yadigar Ataman
Çevirmen: Yadigar Ataman

Duygu İzi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Yadigar Ataman olan ve Dorlion Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Duygu İzi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Duygu İzi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Duygu İzi TIKLA PDF İNDİR !

Duygu İzi Yazarı Kimdir ?

Duygu İzi yazarı Yadigar Ataman 'dır. Yadigar Ataman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Duygu İzi PDF indir oku

Duygu İzi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dorlion Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Duygu İzi TIKLA PDF İNDİR !

Duygu İzi TIKLA PDF İNDİR !

Bir yerde denk gelmiş ve çok etkilenmiştim. Duygu izi diye bir şey varmış. Öyle ki kalbe giren bir duygu asla tamamen yok olmazmış. Bu eser de benim duygularımdan izler taşıyor. Aşk, ayrılık, hüzün, acı, mutluluk, özlem ve bekleyiş dolu bu serüvenimde kendi duygularınızdan izler bulabileceğinizi umuyorum. Sıkılmadan okuyabileceğiniz her sayfada duygudan duyguya geçebileceğiniz ve her duyguyu dolu dolu yaşayıp hissedebileceğiniz bir şiir şöleni sunuyorum sizlere.

(Tanıtım Bülteninden)

Duygu İzi TIKLA PDF İNDİR !Duygu İzi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Duygu İzi, Yadigar Ataman

Yorum Gönder