26 Nisan 2022

Dişi Kurtlar Ece Yücel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,15 TL
Yazarı: Ece Yücel
Çevirmen: Ece Yücel

Dişi Kurtlar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ece Yücel olan ve Alakarga yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Dişi Kurtlar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Dişi Kurtlar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Dişi Kurtlar TIKLA PDF İNDİR !

Dişi Kurtlar Yazarı Kimdir ?

Dişi Kurtlar yazarı Ece Yücel 'dır. Ece Yücel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

Dişi Kurtlar PDF indir oku

Dişi Kurtlar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alakarga yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Dişi Kurtlar TIKLA PDF İNDİR !

Dişi Kurtlar TIKLA PDF İNDİR ! "Bir kravat seçmek için on beş dakika harcadığım zamanları düşündüm, şimdi açlıktan kadidi çıkmış bir serseriydim ve geçmişimi unutmak için acı çekmek, daha çok acı çekmek iştahımı kabartıyordu. Ayağımın ucuyla yamacı yokladım, kayarak inersem aşağıya çabuk varabilir miydim? Yumuşak zemine oturdum, topuklarımla fren yaparak inmeye başladım." Dişi Kurtlar, 1940'lı yıllarda Almanlara esir düşen Bernard'la Gervais'nin Pomeranya esir kampından kaçışını konu alıyor. Bernard'ın bir kaza sonucu hayatını kaybetmesi üzerineyse hikâye beklenmedik bir şekilde seyir değiştiriyor: Gervais, Bernard'ın mektup arkadaşı Hélène'e sığındığında, Bernard kimliğiyle hayatına devam etmek durumunda kalıyor. Özgürlüğe adım attığına inanmak isteyen Gervais içinse asıl tutsaklık ve mücadele ise buradan sonra başlıyor. Polisiyenin usta ikilisi Boileau ve Narcejac'tan başyapıt niteliğinde bir kitap Dişi Kurtlar. Bu soluk soluğa macerayı hem merak hem de gerilim içinde okuyacaksınız.

(Tanıtım Bülteninden)

Dişi Kurtlar TIKLA PDF İNDİR !Dişi Kurtlar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, Dişi Kurtlar, Ece Yücel

Yorum Gönder