30 Nisan 2022

Cemal Süreyaya Mektuplar Ahmed Arif Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Ahmed Arif
Çevirmen: Ahmed Arif

Cemal Süreyaya Mektuplar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmed Arif olan ve Alaca Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Cemal Süreyaya Mektuplar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Cemal Süreyaya Mektuplar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Cemal Süreyaya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Cemal Süreyaya Mektuplar Yazarı Kimdir ?

Cemal Süreyaya Mektuplar yazarı Ahmed Arif 'dır. Ahmed Arif yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Mektup türündedir.

Cemal Süreyaya Mektuplar PDF indir oku

Cemal Süreyaya Mektuplar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alaca Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Cemal Süreyaya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Cemal Süreyaya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Cemo Baboş, Cemo Kurban
... biz dağlılar, gök gürültüsü "Gurgur Baba" ve çığla aynı soydanız. ...
… Malum ben öyle derin aydın değilim. İlkelim! Ama asla onursuzluğa yönelmiyecek, halkını ve hele misyonunu asla unutmayacak bir ilkel! ...
… Kapak için kullanacağın fotoğrafımı öyle suratımın yarısını kapkara boyamadan, aydınlık ve alnımın olanca aklığını belirtecek şekilde klişeye vermeni rica ederim. Ayrıca yüzümdeki Diyarbekir Çıbanı da olduğu gibi çıkmalıdır…
…Şehveti iki yaşında tattım. O zamandan beri şehvetin hep doruğuna çıkarım. ...Beş altı yaşında iken bazı türküler daha doğrusu türkülerde bazı mısralar beni sarhoş edecek kadar sardı.
"Bacısı güzele kardaş olaydım"
"Çayın öte yüzünde - ceylan oynar düzünde"
"Ben seni gizli sevdim. Bilmedim alem duyar!"
Şirin canıma gelsin, /size gelen kadalar.

(Tanıtım Bülteninden)

Editör: Doğu Polat

Cemal Süreyaya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !Cemal Süreyaya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Mektup
Etiketler; Edebiyat, Türk Mektup, Cemal Süreyaya Mektuplar, Ahmed Arif

Yorum Gönder