24 Nisan 2022

Beni Ancak Babam Anlar Zekeriya Yılmaz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,5 TL
Yazarı: Zekeriya Yılmaz
Çevirmen: Zekeriya Yılmaz

Beni Ancak Babam Anlar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zekeriya Yılmaz olan ve 7 Harf Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Ancak Babam Anlar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Ancak Babam Anlar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Ancak Babam Anlar TIKLA PDF İNDİR !

Beni Ancak Babam Anlar Yazarı Kimdir ?

Beni Ancak Babam Anlar yazarı Zekeriya Yılmaz 'dır. Zekeriya Yılmaz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Beni Ancak Babam Anlar PDF indir oku

Beni Ancak Babam Anlar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. 7 Harf Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Ancak Babam Anlar TIKLA PDF İNDİR !

Beni Ancak Babam Anlar TIKLA PDF İNDİR !

Yokluğun tarifini
Kalem yok ki yaza baba
Sen gideli yıllar oldu
Acın hâlâ taze baba

(Tanıtım Bülteninden)

Beni Ancak Babam Anlar TIKLA PDF İNDİR !Beni Ancak Babam Anlar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Beni Ancak Babam Anlar, Zekeriya Yılmaz

Yorum Gönder