24 Nisan 2022

Ayvalık'ta Yalnızım Ayhan Uçar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 31,5 TL
Yazarı: Ayhan Uçar
Çevirmen: Ayhan Uçar

Ayvalık'ta Yalnızım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayhan Uçar olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ayvalık'ta Yalnızım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ayvalık'ta Yalnızım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ayvalık'ta Yalnızım TIKLA PDF İNDİR !

Ayvalık'ta Yalnızım Yazarı Kimdir ?

Ayvalık'ta Yalnızım yazarı Ayhan Uçar 'dır. Ayhan Uçar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ayvalık'ta Yalnızım PDF indir oku

Ayvalık'ta Yalnızım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ayvalık'ta Yalnızım TIKLA PDF İNDİR !

Ayvalık'ta Yalnızım TIKLA PDF İNDİR !

Ben sadece ıslak buzlu yollarda kayarak düşenleri değil, futbol oynarken faul yaparak düşürülenleri Kabede Tavaf yaparken düşenleri dekaldırmıştım.Kendisini doyasıya sevmeden hakkın rahmetine göçen şişko bir annem vardı.Okul sıralarında zaman zaman dayak yemelere kadar giden yaramazlıklarım için af dilemek istediğim ilkokul öğretmenim çoktan hakkın rahmetine göçmüş olmalı.Gençlik yıllarımda bana harçlık vermeyen anneme "sen dünyanın en cimri annesisin" diyerek kızdığım annem ben evlenirken kolundan çıkarttığı beş bileziği bana verirken "onlarla gelinimin istediklerinden alırsın" dedikten sonra onları bana vermediği harçlıklarla biriktirerek aldığını söyleyince hayret etmiştim.

Bu kadar uçuk, hafif bulduğun ifadelerimin içerisinde güzel cümleler, kelimelerde ara olur mu.
Bana uzaklarda olan yıllarca hasretini çektiğim ümitlerimi bir türlü yakalayamadım.
Ömrümde estiği rüzgar, yağdığı yağmur ve karla beni eve hapseden olumsuz günlerim acayip kış mevsimleri de olmuştu.
Sevinci paylaşacaksın, dünyada o kadar çok mutsuz insan var ki. Ben ömrüm boyu benimle gülecek, benimle ağlayacak bir eş aramıştım, bulamadım. Bir çok şeyi birileriyle paylaşmak istedim, paylaştım, yemin ederim.

(Tanıtım Bülteninden)

Ayvalık'ta Yalnızım TIKLA PDF İNDİR !Ayvalık'ta Yalnızım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ayvalık'ta Yalnızım, Ayhan Uçar

Yorum Gönder