11 Nisan 2022

Azar Betül Eren Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,25 TL
Yazarı: Betül Eren
Çevirmen: Betül Eren

Azar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Betül Eren olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 110 sayfalık Azar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Azar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Azar TIKLA PDF İNDİR !

Azar Yazarı Kimdir ?

Azar yazarı Betül Eren 'dır. Betül Eren yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Azar PDF indir oku

Azar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 110 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Azar TIKLA PDF İNDİR !

Azar TIKLA PDF İNDİR !

Bakmak ve görmek arasındaki o ince sınırı geçmeyi başardığım anda, cümlelerim "Azar Azar" dile gelmeye başlamıştı. Metrodaki gençlerin öyküsünü eminim çok seveceksiniz. Gerçek isimleri neydi bilmiyorum ama ben Deniz ve Derya dedim onlara. Bu satırlarda kendi izlerine rastlarlar mı en büyük merakım bu inanın. "Temizlik" adlı hikâyemde yer alan cinayetin gizemine ben bile şaşırmıştım yazarken. Öğrendiğinizde yüzünüzdeki ifadeyi görebilmek isterdim. Hayatın harmanladıkları azar azar satırlarıma dökülürken, hayal denilen dünyada karşılaşmışızdır belki de...

Okuyun ve siz karar verin derim.

(Tanıtım Bülteninden)

Azar TIKLA PDF İNDİR !Azar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Azar, Betül Eren

Yorum Gönder