13 Nisan 2022

Asi ve Mavi Şeyma Demir Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,9 TL
Yazarı: Şeyma Demir
Çevirmen: Şeyma Demir

Asi ve Mavi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şeyma Demir olan ve Dokuz Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Asi ve Mavi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Asi ve Mavi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Asi ve Mavi TIKLA PDF İNDİR !

Asi ve Mavi Yazarı Kimdir ?

Asi ve Mavi yazarı Şeyma Demir 'dır. Şeyma Demir yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Asi ve Mavi PDF indir oku

Asi ve Mavi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dokuz Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Asi ve Mavi TIKLA PDF İNDİR !

Asi ve Mavi TIKLA PDF İNDİR !

Baba...

Bu sevmek mi? Sevmek buysa eğer, annemin sabrı ne büyük, nasıl dayanıyor senin yokluğuna? Baba...
Gitmek mi zor, kalmak mı? Kalan olmaktan usandım artık,gitmekse yok işte benim kitabımda.

Baba...

Bir adama aşık oluyorum galiba. Gözleri sen bakan, elleri sen tutan bir adama. Adam diyorum, senden sonra hayatıma giren ilk adam baba.

(Tanıtım Bülteninden)

Asi ve Mavi TIKLA PDF İNDİR !Asi ve Mavi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Asi ve Mavi, Şeyma Demir

Yorum Gönder