27 Nisan 2022

Aklıma Takılıyorsun Düşme Merve Avşar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,67 TL
Yazarı: Merve Avşar
Çevirmen: Merve Avşar

Aklıma Takılıyorsun Düşme indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Merve Avşar olan ve Destek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Aklıma Takılıyorsun Düşme eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aklıma Takılıyorsun Düşme ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aklıma Takılıyorsun Düşme TIKLA PDF İNDİR !

Aklıma Takılıyorsun Düşme Yazarı Kimdir ?

Aklıma Takılıyorsun Düşme yazarı Merve Avşar 'dır. Merve Avşar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Aklıma Takılıyorsun Düşme PDF indir oku

Aklıma Takılıyorsun Düşme indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Destek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aklıma Takılıyorsun Düşme TIKLA PDF İNDİR !

Aklıma Takılıyorsun Düşme TIKLA PDF İNDİR !

Tanrı'ya bırakıyorum önceden sana bahşettiğim tüm hislerimi.
Bilirim hiçbir teselli kendime sahip çıkamayacak artık.
Güzelliğin ruhtan geldiğini anladığımdan beri makyaj yapmadım.
Kimseyi oraya ulaştırmadım.
Birkaç kuş cıvıltısı, ayın denize yansıması dışındahiçbir şey ruhuma dokunmadı da.
Onu kandırıp kirletmeyi nasıl becerdin?
Ruhum kocaman bir yalan olan sesinle kirlendi.
Sen de babam gibi.
Pişman kal.
Tanrı'dan başkası öpemez artık beni.

Sen bunları okurken ben çoktan yaşamış olacağım satırlarda.
İstediğim; hayatın bir yerinde, hayatımı tutabilmendi avuçlarında.
Artık somutlaştırdığım acılarıma dokunabilirsin sayfa aralarında.

(Tanıtım Bülteninden)

Aklıma Takılıyorsun Düşme TIKLA PDF İNDİR !Aklıma Takılıyorsun Düşme TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Aklıma Takılıyorsun Düşme, Merve Avşar

Yorum Gönder