5 Şubat 2022

Valla Kurda Yedirdin Beni Alev Alatlı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 27,0 TL
Yazarı: Alev Alatlı
Çevirmen: Alev Alatlı

Valla Kurda Yedirdin Beni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Alev Alatlı olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Valla Kurda Yedirdin Beni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Valla Kurda Yedirdin Beni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Valla Kurda Yedirdin Beni TIKLA PDF İNDİR !

Valla Kurda Yedirdin Beni Yazarı Kimdir ?

Valla Kurda Yedirdin Beni yazarı Alev Alatlı 'dır. Alev Alatlı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Valla Kurda Yedirdin Beni PDF indir oku

Valla Kurda Yedirdin Beni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Valla Kurda Yedirdin Beni TIKLA PDF İNDİR !

Valla Kurda Yedirdin Beni TIKLA PDF İNDİR !
Or'da Kimse Var mı?" dörtlüsü azgın iştahların beslediği cehaleti şehvetle basan Türkiye toplumunun kıydığı bir aydının. Günay Rodoplu'nun öyküsü.

Dörtlünün birinci kitabı. "Viva la Muerte!", hızla yabancılaşan Türkiye toplumunda bir haymatlos gibi yaşamak zorunda kalan Rodoplu'nun, ezilmesini, pasifize edilmesini anlatır. İkinci kitap, "Nuke Türkiye!"de, cehaletin sadece bizim toplumumuza özgü olmadığını. Türk aydınının, Batı'nın hemen her zaman şiddetle sonuçlanan kendini beğenmişliği ile de uğraşmak zorunda kaldığını anlatır.

"Bu toplumda 'biliyor' olmak mutlak surette bir haksızlığa maruz kalmak demektir. Çünkü, bilgi borçlandırır, 'anlamak' zorunda bırakır. Cahil, acıma duygusu uyandırır. Yıkıcılığı bağışlanır. Bu onlar, lüksüdür. Oysa aydın, bilgilenmek gibi bir suçtan müebbeden mahkum edilmiştir." diyen Alev Alatlı, üçüncü kitap, "Valla Kurda Yedirdin Beni"de, Türk solunun ve Kürt meselesinin panoramasını çizerken, yeni sorular ve sorunlar ortaya koyuyor.

"Yoksulluk, paylaşımdır: Parayı, gıdayı, aklı, yeteneği, bilgiyi, tecrübeyi, serveti, her şeyi. Yoksulluk, şeffaflıktır. Yoksulluk dürüstlüktür. Yoksulluk, kendine saklamamak, istif etmemektir. Yoksul adam şoven olmaz, çünkü kaderi paylaşır. Çünkü bilir ki, güneş, kahkaha çiçeklerini de ısıtır, devedikenlerini de." "Oğul bu muydu sadıklığın! Valla, yedirdin kurda beni!"



Sayfa Sayısı: 568

Baskı Yılı: 2001


Dili: Türkçe
Yayınevi: Everest Yayınları Valla Kurda Yedirdin Beni TIKLA PDF İNDİR !Valla Kurda Yedirdin Beni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Valla Kurda Yedirdin Beni, Alev Alatlı

Yorum Gönder