13 Şubat 2022

Umut Peşinde H. Esat Yavuztürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,6 TL
Yazarı: H. Esat Yavuztürk
Çevirmen: H. Esat Yavuztürk

Umut Peşinde indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı H. Esat Yavuztürk olan ve Dorlion Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Umut Peşinde eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Umut Peşinde ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Umut Peşinde TIKLA PDF İNDİR !

Umut Peşinde Yazarı Kimdir ?

Umut Peşinde yazarı H. Esat Yavuztürk 'dır. H. Esat Yavuztürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Umut Peşinde PDF indir oku

Umut Peşinde indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dorlion Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Umut Peşinde TIKLA PDF İNDİR !

Umut Peşinde TIKLA PDF İNDİR !

Almanya sevdasına kapılıp,1959'da ilk kuşak Almanya işçisi olarak; dünyadan haberi olmadan, bir kuru yaprak gibi savrularak gittiğim Almanya'daki acı ve tatlı yaşantımı, ikinci adım olan Hüseyin'i kullanıp, "anı-roman" olarak yazdım. Bu roman diğer işçilerin yaşamını da dolaylı olarak yansıtıyor. Almanya'da görüp-duyup öğrendiğim olaylar benim derin uykudan uyanmamı; tutsak edilmiş beynimdeki kirli pasların silinmesini sağladı. Ben Türkçe'de fiil ve zamiri tanımadığım halde, okuma arzusuyla yurda dönerek okul dışından dört senede orta ve liseyi bitirip, yaşamımda da inanılmaz başarıdan başarıya koşup, yazma alışkanlığını da geliştirip kitaplar yazdım, halen yazıyorum da... Bu ilk kitabımda Almanya'da yaşadığım süreci; anlamlı, duygulu, içten ve yalın olarak anlatıyorum. Umarım ki okuyanlara ders niteliğinde faydalı olur...

(Tanıtım Bülteninden)

Umut Peşinde TIKLA PDF İNDİR !Umut Peşinde TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Umut Peşinde, H. Esat Yavuztürk

Yorum Gönder