4 Şubat 2022

Söyle Bana Hindiba Nurullah Genç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,63 TL
Yazarı: Nurullah Genç
Çevirmen: Nurullah Genç

Söyle Bana Hindiba indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nurullah Genç olan ve Timaş Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 144 sayfalık Söyle Bana Hindiba eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Söyle Bana Hindiba ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Söyle Bana Hindiba TIKLA PDF İNDİR !

Söyle Bana Hindiba Yazarı Kimdir ?

Söyle Bana Hindiba yazarı Nurullah Genç 'dır. Nurullah Genç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Söyle Bana Hindiba PDF indir oku

Söyle Bana Hindiba indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Timaş Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 144 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Söyle Bana Hindiba TIKLA PDF İNDİR !

Söyle Bana Hindiba TIKLA PDF İNDİR !

Nurullah Genç'in hayata armağan ettiği kelimeler, şiirin en güzel duraklarına götürüyor okuru yeniden.

Kartallar uçar mı bir harâbeden
Köprülerden benim yârim geçer mi
Sen neden bu kadar güzelsin, bilmem
Taşırsın yeryüzüne ebedî tohumları
Ben ise kuruyacak bir suyun mahkûmuyum
Avuçlayıp öpüyorum kumları

Bir karadelikten bakarken hayat

Meydan okuyanlar kim bu seraba

Söyle bana hindiba

(Tanıtım Bülteninden)

Söyle Bana Hindiba TIKLA PDF İNDİR !Söyle Bana Hindiba TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Söyle Bana Hindiba, Nurullah Genç

Yorum Gönder