10 Şubat 2022

Simru Kahraman Tazeoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,3 TL
Yazarı: Kahraman Tazeoğlu
Çevirmen: Kahraman Tazeoğlu

Simru indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kahraman Tazeoğlu olan ve Destek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Simru eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Simru ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Simru TIKLA PDF İNDİR !

Simru Yazarı Kimdir ?

Simru yazarı Kahraman Tazeoğlu 'dır. Kahraman Tazeoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Simru PDF indir oku

Simru indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Destek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Simru TIKLA PDF İNDİR !

Simru TIKLA PDF İNDİR !

Nereden çıktın yine karşıma?



Tamamlayamadığın hangi vicdansızlığın için döndün? Geçmişim olamamıştın, şimdi geleceğimde olmak için mi geldin? Artık benim için sen bir "fark etmez"sin. Fırtınada kaybolmuş bir yelkenli için rüzgârın nereden estiği önemli değildir. Geçti artık o günler… Mezarıma çiçekle gelmen, beni öldürmüş olman gerçeğini değiştirmiyor.



Sessiz çığlıkları vardır kırılan kalbimizin ve onları yalnızca Allah duyar. Senin duymadığın ve hiçbir zaman duyamayacaklarından bahsediyorum. Umarım beni anlıyorsundur. Keşke biraz düşünebilseydin. Düşünmediğin için şimdi kalbin acıyor biliyor musun? Beynin düşünemediği her şeyin cezasını kalp çeker. Düşünmek beyni acıtmaz ama düşünmemek kalbi yorar.



Şu hayatın bize en büyük darbesi beklediklerimizin hiçbir zaman gelmemesi, gelenlerin ise bizi hak etmemesidir. Bazı insanlar hiç başlamayan hayatlarının bitmesinden korkarlar… Neyi biriktirebilmişler ki kaybetsinler? Sen de onlardansın bana göre. Elinde avucunda hiçbir şey kalmamış ama hâlâ yitirmekten korkuyorsun. Kolların boşluğa alışmış ama benimle doldurmaya çalışıyorsun. Bitmişsin ama hiç başlamamış olduğunu anlayamamışsın. Söylenmiş sözleri duymamışsın, şimdi söylenmemişleri dinliyorsun. Göremediğin şey şuydu: Ben sana hayatımı verdim, sen onu başkasının çöpüne attın.



Bana gelince… İyiyim ben. Aşkta özgürlüğün tutsaklıkla başladığını ve aynı zamanda da hayatta aşktan daha önemli şeyler olduğunu öğrendim. Mesela insan olmak…


(Tanıtım Bülteninden)

Simru TIKLA PDF İNDİR !

04.07.2017

Güzel kitap

Yine Kahraman Tazeoğlu klasiğinden Simru güzeldi kitap sever olarak önerebilirim güzeldi okuyabilirsiniz.

Simru TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Simru, Kahraman Tazeoğlu

Yorum Gönder