11 Şubat 2022

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı Büşra Yılmaz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 33,0 TL
Yazarı: Büşra Yılmaz
Çevirmen: Yağmur Yavaş

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Büşra Yılmaz olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı Yazarı Kimdir ?

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı yazarı Büşra Yılmaz 'dır. Büşra Yılmaz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı PDF indir oku

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !
"Yanmış kibrit çöplerini âdeti olduğu gibi mumların altına koyup üzerlerine erimiş mum döktü. Sanki yanan kibrit çöpleri bizdik, mum dipleri de mezarımız... Kibrit çöpü mezarlığı, bizim gibi kırık ve kaybedenler için ne güzel bir benzetmeydi...

Yana yana yaşa, yanarak öl ve öldükten sonra da yanmaya devam et.
Yanmak tüm varoluşunu tanımlıyormuş gibi..."

Geçmişindeki acıların küllerinden doğmuş, zeki bir dolandırıcı…

Arı kovanına giren kelebek.

Yaşamadığı için ölmeyi bile beceremeyen, hayata küskün bir kız…

Sudan korkan balık.

Tanrı'nın birbirlerinde çare bulmaları için bir araya getirdiği iki kişi.

Peki ya bir gün ömrü olan bir kelebek yarına âşık olursa ne olacak?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 424

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

21.10.2020

En özel kitap!

Ben hiçbir kitabı bitirdikten sonra tekrar açıp okumadım. Ben hiçbir kitap için bu denli ağlamadım. Ben hiçbir kitapta böyle güzel, içe dokunan bir yazım dili görmedim. Ölüme Fısıldayan Adam benim bastırılmış yanımdı sanki. Sankisi fazla öyleydi. Herkes okumalı, okutmalı!

Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Ölüme Fısıldayan Adam - Özel Baskı, Büşra Yılmaz

Yorum Gönder