12 Şubat 2022

Kalbime Yazdım Seni Zekeriya Efiloğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 27,0 TL
Yazarı: Zekeriya Efiloğlu
Çevirmen: Erol Şahnacı

Kalbime Yazdım Seni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zekeriya Efiloğlu olan ve Hayat Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kalbime Yazdım Seni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kalbime Yazdım Seni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kalbime Yazdım Seni TIKLA PDF İNDİR !

Kalbime Yazdım Seni Yazarı Kimdir ?

Kalbime Yazdım Seni yazarı Zekeriya Efiloğlu 'dır. Zekeriya Efiloğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Kalbime Yazdım Seni PDF indir oku

Kalbime Yazdım Seni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayat Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kalbime Yazdım Seni TIKLA PDF İNDİR !

Kalbime Yazdım Seni TIKLA PDF İNDİR !
Şairin Dizelerinde Asılı Duran, Fitili Ateşlenmiş Kelimelersin… Raşide ve Rüstem... Biri romantik, ama gerçekçi bir şair, diğeri ömrü çilelerle örülmüş bir kadın. Hiç beklenilmeyen bir anda kesişen hayatlar. Aşkın, terörün, yitik hayatların ve umutsuz sevdaların hikâyesi. Polisiye, şifre, günlük, mektup… Üç polis… ve kırılması gereken zor bir şifre.. Kitap bittiği zaman şaşıracak, böylesi bir aşka, bu kadar büyük bir fedakârlığa inanmakta zorlanacaksınız.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 392

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Hayat Yayıncılık Kalbime Yazdım Seni TIKLA PDF İNDİR !Kalbime Yazdım Seni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Kalbime Yazdım Seni, Zekeriya Efiloğlu

Yorum Gönder