12 Şubat 2022

Geldim Sana İlhan Çomak Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,0 TL
Yazarı: İlhan Çomak
Çevirmen: İlhan Çomak

Geldim Sana indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İlhan Çomak olan ve Manos yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Geldim Sana eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Geldim Sana ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Geldim Sana TIKLA PDF İNDİR !

Geldim Sana Yazarı Kimdir ?

Geldim Sana yazarı İlhan Çomak 'dır. İlhan Çomak yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Geldim Sana PDF indir oku

Geldim Sana indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Manos yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Geldim Sana TIKLA PDF İNDİR !

Geldim Sana TIKLA PDF İNDİR !

bir imkânla ırmağı düşün. Suyun kitaplarda
akan damarını, düğümün çözülme isteğini
birkaç rengin sesidir dediğim yazı reddederek
bahara teşebbüs et bazı yorgun adımlarla

(Tanıtım Bülteninden)

Geldim Sana TIKLA PDF İNDİR !Geldim Sana TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Geldim Sana, İlhan Çomak

Yorum Gönder