23 Şubat 2022

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman Enver Ercan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Enver Ercan
Çevirmen: Enver Ercan

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Enver Ercan olan ve Varlık Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman TIKLA PDF İNDİR !

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman Yazarı Kimdir ?

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman yazarı Enver Ercan 'dır. Enver Ercan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman PDF indir oku

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Varlık Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman TIKLA PDF İNDİR !

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman TIKLA PDF İNDİR !
Gökyüzünü Çevir Bana
Ben de bulduğun benim de aradığımdı
Sarmaşıp inceldiğimiz o nokta
Hadi tut elimden gezdir sokaklarını
Ansızın yakalan sağnağıma
Akşam kendini karartırken geliyorsun
Komşular kimbilir ne diyor
Günü soyunup beni giyiniyorsun
Parmakların ışıkları dinlendiriyor


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 47

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Varlık Yayınları Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman TIKLA PDF İNDİR !

29.07.2007

Geçtiği her şeyi öpüyor zaman

İfadelerinde insanın içine işleyen bir yön var. Uzun zaman önce okuduğum şiirini internetten tekrar okudum ve yine sıcak bir hüzün hissettim.

Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Geçtiği Her Şeyi Öpüyor Zaman, Enver Ercan

Yorum Gönder