18 Şubat 2022

Evimizi Böyle Yaktım Ferdi Çetin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 5,41 TL
Yazarı: Ferdi Çetin
Çevirmen: Ferdi Çetin

Evimizi Böyle Yaktım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ferdi Çetin olan ve Yapı Kredi Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Evimizi Böyle Yaktım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Evimizi Böyle Yaktım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Evimizi Böyle Yaktım TIKLA PDF İNDİR !

Evimizi Böyle Yaktım Yazarı Kimdir ?

Evimizi Böyle Yaktım yazarı Ferdi Çetin 'dır. Ferdi Çetin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Evimizi Böyle Yaktım PDF indir oku

Evimizi Böyle Yaktım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yapı Kredi Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Evimizi Böyle Yaktım TIKLA PDF İNDİR !

Evimizi Böyle Yaktım TIKLA PDF İNDİR !

Senden gördü bu çocuk hep, kibritle oynamayı nereden öğrenecek...

2011 yılında Mina Urgan Kısa Öykü Yarışması'nda birincilik ödülünü kazanan Ferdi Çetin, kıpkısa öykülerini bir süredir dergilerde yayımlıyordu. İlk kitabı Evimizi Böyle Yaktım ile konuşma dilinin rahatlığına yaslanan günümüz öykücülüğüne karşı minimalist anlatımı öne çıkarıyor. Tiyatro çalışmalarıyla bilinen Ferdi Çetin, öykülerinde biçim kaygısının, bir duygu canlılığı yaratmaya, bir düşünceyi kıvama getirmeye nasıl yaradığını ustalıkla gösteriyor.

Boz bulanık bir su birikintisinin içinde güçlükle doğrularak adaya ayak bastı müçteba bey, solungaçlarını son bir kez açıp kapadı ve derin bir nefes aldı, kıyıda küçük bir grup onu bekliyordu, dilenci bir çocuk yanına yaklaşıp bavulunu almak istedi, aldı da, gözü ayaklarına takılınca düşürüverdi ama bavulu, dağıldı bavul, çocuk kaç yaşındasın sen diye sordu, müçteba çok dedi, çok yaşındayım...

(Tanıtım Bülteninden)

Evimizi Böyle Yaktım TIKLA PDF İNDİR !Evimizi Böyle Yaktım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Evimizi Böyle Yaktım, Ferdi Çetin

Yorum Gönder