10 Şubat 2022

Benim Adım Feridun Mahir Ünsal Eriş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 5,2 TL
Yazarı: Mahir Ünsal Eriş
Çevirmen: Murat Başol

Benim Adım Feridun indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mahir Ünsal Eriş olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Benim Adım Feridun eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Benim Adım Feridun ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Benim Adım Feridun TIKLA PDF İNDİR !

Benim Adım Feridun Yazarı Kimdir ?

Benim Adım Feridun yazarı Mahir Ünsal Eriş 'dır. Mahir Ünsal Eriş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Benim Adım Feridun PDF indir oku

Benim Adım Feridun indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Benim Adım Feridun TIKLA PDF İNDİR !

Benim Adım Feridun TIKLA PDF İNDİR !
Yere göğe sığamayan, dünya ağrılı, kederli, acımış bir adamın serencamı.
Sahil rehavetini, çay bahçelerini, eski hatıraları, çiçek açmak için gün ışığını, düğün halayını arayan Feridun… Onun adı Feridun.

Mahir Ünsal Eriş'insinemaya uyarlanan iyimser öyküsü, Murat Başol'un sıcak çizgileriyle...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 40

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: İletişim Yayıncılık Benim Adım Feridun TIKLA PDF İNDİR !

13.10.2019

İçimizden biri

Çok tanıdık, içinizi ısıtacak, naif bir öykü


04.01.2018

Resimlerle bir başka olmuş!

Hikayeyi daha önce okumuştum ama resimli baskıyı da edindim. Sanki başka bir hikaye okuyormuşum gibi oldu. Çizerini tebrik ederim.


16.11.2016

Yeni bir şey değil.

Yanlış hatırlamıyorsam Mahir Ünsal Eriş bu kitabında daha önce yayınlamış olduğu ''OLDUĞU KADAR GÜZELDİK'' kitabında yazdığı hikayeyi resimlendirerek piyasaya sürmüş. Filmi mi ne çıkıyormuş herhalde onunla birlikte çıksın diye yapılan bir kitap o kadar.

Benim Adım Feridun TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Benim Adım Feridun, Mahir Ünsal Eriş

Yorum Gönder