12 Şubat 2022

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı Lauren Oliver Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 21,0 TL
Yazarı: Lauren Oliver
Çevirmen: Bilge Gündüz

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Lauren Oliver olan ve Artemis Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı Yazarı Kimdir ?

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı yazarı Lauren Oliver 'dır. Lauren Oliver yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı PDF indir oku

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Artemis Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Belki sen beklemeyi göze alabilirsin. Belki senin için bir yarın var. Belki senin için bin, üç bin ya da on bin yarın var; parmaklarının arasından kum taneleri gibi kaymasına izin vereceğin kadar çok zamanın... Ama bazılarımız için hayat yalnızca bugünden ibaret. Ve gerçek şu ki, hiçbir zaman, ne kadar zamanın kaldığını gerçekten bilemezsin… "Bu hikâye hızla ilerliyor, her sayfada farklı bir yöne sapıyor, karakterler sevgiden hüsrana, öfkeden şefkate dek değişen çalkantılı duygularla boğuşuyor. Bu kitabı bir anda sonuna kadar okumaktan kendinizi alamayacaksınız!" -Publishers Weekly- "Ben Ölmeden Önce zekice kurgulanmış ve çok dokunaklı bir kitap. Lauren Oliver, yaşamın ve ölümün ne anlama geldiğiyle ilgili sıra dışı bir roman yazmış." -Kirkus Reviews-


(Tanıtım Bülteninden)


Medya Cinsi: Ciltsiz


Sayfa Sayısı: 512


Ebat: 14x21


İlk Baskı Yılı: 2017


Hamur Tipi: 2. Hamur


Baskı Sayısı: 1. Basım

Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Ben Ölmeden Önce Film Özel Baskı, Lauren Oliver

Yorum Gönder