12 Şubat 2022

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum Nikola Tesla Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Nikola Tesla
Çevirmen: Özgül Yıldızer

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nikola Tesla olan ve Geoturka yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum Yazarı Kimdir ?

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum yazarı Nikola Tesla 'dır. Nikola Tesla yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum PDF indir oku

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Geoturka yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum TIKLA PDF İNDİR !

"Ben Tesla'yı yanlış anladım. Sanırım hepimiz yanlış anladık. Sandık ki, o bir hayalperesttir ve rüya görüyordur. Evet, rüya görüyordu ve rüyaları gerçek oldu. Hayalleri vardı ancak bu hayaller imgesel değil, gerçek geleceğe ilişkindi."

-John Stone Stone, Amerikalı matematikçi, fizikçi ve mucit-

Fikirler tırmandığınız baş döndürücü dağlar gibidir: Önce size rahatsızlık verirler ve şiddetle aşağı inmeyi arzularsınız. Kendi güçlerinize güvenmezsiniz ama sonra yaşam kargaşasının uzaklığı ve yüksekliğin ilham verici etkisi kanınızı yatıştırır, adımınızı daha sağlam ve emin atarsınız, ardından daha baş döndürücü zirveler ararsınız.

-Nikola Tesla-

(Tanıtım Bülteninden)

Medya Cinsi: Ciltsiz

Sayfa Sayısı: 208

Ebat: 13x23

İlk Baskı Yılı: 2017

Hamur Tipi: 2. Hamur

Baskı Sayısı: 1. Basım

Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum TIKLA PDF İNDİR !Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Ben Daima Zamanımın İlerisinde Oldum, Nikola Tesla

Yorum Gönder