24 Ocak 2022

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır Ahmed Yesevi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Ahmed Yesevi
Çevirmen: Ahmed Yesevi

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmed Yesevi olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, 89 sayfalık Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır TIKLA PDF İNDİR !

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır Yazarı Kimdir ?

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır yazarı Ahmed Yesevi 'dır. Ahmed Yesevi yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır PDF indir oku

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, 89 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır TIKLA PDF İNDİR !

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır TIKLA PDF İNDİR !

Ahmed Yesevî benim adım.

Bugün Kazakistan sınırları içinde yer alan Çimkent şehri yakınlarındaki Sayram kasabasında 1093 tarihinde doğdum.

Benim doğduğum yıllarda Karahanlılar hüküm sürüyordu. Fakat eski güçlerini kaybetmişler, Harzemşahlara ve Selçuklulara karşı varlığını korumaya çalışıyorlardı.

Doğduğum şehir Karasu Nehrinin kenarındaydı. Çocukluğumda orada oyunlar oynardım. Annem, Ayşe Hatun'u hayal meyal hatırlıyorum. Ben küçük bir çocukken vefat etti. Ona ait özlemimi ömrüm boyu içimde taşıdım ben.Anne, bir insanın yaşı ne olursa olsun yitik bir cennetidir çünkü.

(Tanıtım Bülteninden)

Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır TIKLA PDF İNDİR !Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Yoklar Doymadığında Varlar Ağlamıyor ise Dünya Tez Yıkılır, Ahmed Yesevi

Yorum Gönder