24 Ocak 2022

Şizofrenin Günlüğü Mehmet Altınok Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Mehmet Altınok
Çevirmen: Mehmet Altınok

Şizofrenin Günlüğü indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Altınok olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Şizofrenin Günlüğü eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şizofrenin Günlüğü ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şizofrenin Günlüğü TIKLA PDF İNDİR !

Şizofrenin Günlüğü Yazarı Kimdir ?

Şizofrenin Günlüğü yazarı Mehmet Altınok 'dır. Mehmet Altınok yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Şizofrenin Günlüğü PDF indir oku

Şizofrenin Günlüğü indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şizofrenin Günlüğü TIKLA PDF İNDİR !

Şizofrenin Günlüğü TIKLA PDF İNDİR !

Senin yalnız okuduğun bu kitabı ben de yalnız yazdım.
Yalnızlıklarımı birleştirerek kalabalıklaştırdım kendimi.

Her insan gibi ben de aldatıldım, kandırıldım,
Bıçak vuruldu sırtıma, yalnızlığa fırlatıldım.

Hayat bize şunu gösterir ve öğretir:
Gerçekten neye inanıyorsak; hayat bizi gerçekler ile
Yüzleştirdiğinde, gerçekten inandığımızın yalan olduğunu.

(Tanıtım Bülteninden)

Şizofrenin Günlüğü TIKLA PDF İNDİR !Şizofrenin Günlüğü TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Şizofrenin Günlüğü, Mehmet Altınok

Yorum Gönder