23 Ocak 2022

Yeryüzünde Bir Yolcu Nedim Gürsel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,02 TL
Yazarı: Nedim Gürsel
Çevirmen: Nedim Gürsel

Yeryüzünde Bir Yolcu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nedim Gürsel olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yeryüzünde Bir Yolcu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yeryüzünde Bir Yolcu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yeryüzünde Bir Yolcu TIKLA PDF İNDİR !

Yeryüzünde Bir Yolcu Yazarı Kimdir ?

Yeryüzünde Bir Yolcu yazarı Nedim Gürsel 'dır. Nedim Gürsel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Söyleşi türündedir.

Yeryüzünde Bir Yolcu PDF indir oku

Yeryüzünde Bir Yolcu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yeryüzünde Bir Yolcu TIKLA PDF İNDİR !

Yeryüzünde Bir Yolcu TIKLA PDF İNDİR !
Sürgünlüğü, daha doğrusu ilk başta zorunlu, sonradan gönüllü sürgünlüğü, ait olma duygusunu irdelemesie yardımcı olacaltı. Sığındığı liman Türkçe'ydi. Kendi deyimiyle, yazar yazdığı dile aitti. Edebiyatın açılan yelpazesinde iki kavram beni Nedim Gürsel'in yazılarına yönlendirdi: yalnızlık ve kentler. (...) Öyle romanlar, öyle öyküler vardır ki, kahramanıyla örtüşürsünüz. Fiziksel özellikleri, karakterleri sizin izdüşümünüzdür. Bir de yazdıklarıyla sizi o kente aşık eden yazarlar vardr, kadınlar anlattığı kentle bütünleşir. Nedim Gürsel benim için ikinci bölümdeki yazarlar sıralamasına giriyor. Çünkü onun öyküleri betimlemeye dayanır. Farkında olmadan o kentin bulvarlarında dolaşırsınız. Nehirlerinde tanıdık bir yüzü, sevgiliyi ararsınız boşuna..."



Sayfa Sayısı: 70

Baskı Yılı: 2005


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap Yeryüzünde Bir Yolcu TIKLA PDF İNDİR !Yeryüzünde Bir Yolcu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Söyleşi
Etiketler; Edebiyat, Söyleşi, Yeryüzünde Bir Yolcu, Nedim Gürsel

Yorum Gönder