11 Ocak 2022

Beni Seç 3 - Sonsuza Dek Kiera Cass Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,18 TL
Yazarı: Kiera Cass
Çevirmen: Kiera Cass

Beni Seç 3 - Sonsuza Dek indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kiera Cass olan ve DEX yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Seç 3 - Sonsuza Dek eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Seç 3 - Sonsuza Dek ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Seç 3 - Sonsuza Dek TIKLA PDF İNDİR !

Beni Seç 3 - Sonsuza Dek Yazarı Kimdir ?

Beni Seç 3 - Sonsuza Dek yazarı Kiera Cass 'dır. Kiera Cass yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Beni Seç 3 - Sonsuza Dek PDF indir oku

Beni Seç 3 - Sonsuza Dek indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. DEX yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Seç 3 - Sonsuza Dek TIKLA PDF İNDİR !

Beni Seç 3 - Sonsuza Dek TIKLA PDF İNDİR !
Seçim, America'nın hayatını tamamıyla değiştirmişti.

Illéa'nın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspen'e hissettikleri ve Prens Maxon'a karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.

Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.

Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elit'ten sonra seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dek'te KieraCass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir ?nale imza atıyor.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 292

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX Beni Seç 3 - Sonsuza Dek TIKLA PDF İNDİR !Beni Seç 3 - Sonsuza Dek TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Beni Seç 3 - Sonsuza Dek, Kiera Cass

Yorum Gönder