2 Ocak 2022

Bal Emre Gül Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 27,0 TL
Yazarı: Emre Gül
Çevirmen: Emre Gül

Bal indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Emre Gül olan ve Ephesus Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bal eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bal ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bal TIKLA PDF İNDİR !

Bal Yazarı Kimdir ?

Bal yazarı Emre Gül 'dır. Emre Gül yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Bal PDF indir oku

Bal indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ephesus Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bal TIKLA PDF İNDİR !

Bal TIKLA PDF İNDİR !

Masallarla doğar insan. Hikâyelerle büyür, romanlarla ölür.

Nice masallar dinledim. Kulağıma fısıldanan hikâyelerle anladım her şeyin masallardaki kadar tozpembe olmadığını. En nihayetinde romanlarla öğrendim insanların göründüğü kadar masum olmadığını…

Küçük bir çocuktum, masal gibi bir dostluk diledim, buldum. En güzel anları onunla yaşadım. Fakat… Artık çocuk değildim. Kazandım, kaybettim. Düştüm, kalktım. İnanmadığım aşkın en güzeline ulaştım. Masal gibi bir dostluğu da yaşadım, masallardaki gibi aşkı da.

Bir mesajla hayatının tüm dengesini kaybeden Çınar Duman, bir daha hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bildiği halde her şeyi geride bırakıp gider. Öfkeyle aldığı bu kararının düşündüğü kadar kolay olmadığını, kafasının içinde susmak bilmeyen geçmişi ile anlamıştır.

Eski hayatına yeniden döndüğünde hiçbir şey bıraktığı gibi değildir artık. Yalnızca Balın İmge… O günün enkazından kendisi gibi o da kurtulamamıştır hâlâ. Yaz projesiyle dostluklarına düşen gölgenin karanlığından kurtulmak için çabalayan ikili, ilişkilerindeki çatlakları onarmaya çalışırken olaylar yine hiç tahmin etmedikleri bir yönde gelişmeye devam eder.

"SARILALIM. KALBİN SAĞ YANIMA DENK GELSİN. DENK GELSİN Kİ RUHLARIMIZ TAMAMLANSIN!"

(Tanıtım Bülteninden)

EDİTÖR Belkıs Tunçay

İLLÜSTRATÖR Tugay Doğrayıcı
KAPAK Alla Özabat
Bal TIKLA PDF İNDİR !

25.09.2019

kesinlikle çok güzel

bence gayet güzel ayrıca diğer kitaplarını da alacağım


03.04.2019

Nar 1. kitabıdır

ve önce narı okumanızı tavsiye ederim kitap yarım kalmasın diye okudum ama kitabın yarısı sadece karakterin aklından geçen düşüncelerini anlatıyo yinede olaylar ve karakterler güzel nar dan sonra seriyi bitirmek için balı okuyabilirsiniz...

Bal TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Bal, Emre Gül

Yorum Gönder