1 Ocak 2022

Ağaçkakan Tom Robbins Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 23,8 TL
Yazarı: Tom Robbins
Çevirmen: Fatma Taşkent

Ağaçkakan indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tom Robbins olan ve Ayrıntı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ağaçkakan eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ağaçkakan ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ağaçkakan TIKLA PDF İNDİR !

Ağaçkakan Yazarı Kimdir ?

Ağaçkakan yazarı Tom Robbins 'dır. Tom Robbins yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Ağaçkakan PDF indir oku

Ağaçkakan indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ayrıntı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ağaçkakan TIKLA PDF İNDİR !

Ağaçkakan TIKLA PDF İNDİR !

Bir Camel paketine bakarak neler söyleyebilirsiniz? Âşık değilseniz, o da her nesne kadar anlamsızdır. Ama, "azılı" bir bombacı aklınızı başınızdan almışsa ve aylarca Camel paketi dışında hiçbir şey "okumamışsanız", siz de Prenses Leigh-Cheri gibi kâinatın sırlarını çözebilirsiniz belki. Ağaçkakan, sıra dışı kahramanların yaşadığı tutkulu bir aşk hikâyesi... Tahttan sürülmüş bir kraliyet ailesinin Prenses kızı ile göğsüne bantlanmış dinamit lokumlarıyla dolaşan meşhur bombacı Bernard, nam-ı diğer Ağaçkakan, Hawaii'de karşılaşır. Ağaçkakan bir kanun kaçağıdır ama sıradan bir suçlu değildir; şerefli bir davası ve saygı değer bir felsefesi vardır. Prenses ise seksin "arsız" çağrısına doğru dörtnala koşturan soylu vücudunu ıslah etmeye karar vermiştir. Yüksek toplumsal ve çevresel duyarlılığı Ağaçkakan'ın romantik bireyciliğine toslayınca, Prenses bambaşka bir davanın peşinden koşmaya başlayacaktır: Aşk... Aşk bazen gelir; ama sonra geldiği gibi gider. Robbins'in hınzır, dalgacı, hiperaktif dünyasında renkli ve hareketli bir aşk turu atarken, ezeli bir soruya cevap bulma arayışındaki Prenses ile Ağaçkakan'a eşlik ediyoruz: Aşkı kalıcı kılmanın yolu nedir? Bu arayış sırasında, piramitler, kızıl saçlılar, uzaylılar, Ay'ın ve Güneş'in misyonu ve tabii Camel paketi arasındaki esrarlı ilişkileri keşfetmek de onlara kısmet olacaktır. Robbins aşkı mı "ti"ye alıyor; yoksa aşk karşısındaki çaresizliğimizi mi? Kendiniz karar verin.


(Tanıtım Bülteninden)


Ağaçkakan TIKLA PDF İNDİR !

17.08.2020

Gereksiz

Parfümün Dansı gibi muhteşem bir kitabın etkisiyle olumlu ön yargı ile aldım ve pişman oldum. Kitabın ortasına kadar sabrettim ve bıraktım. Kendi adıma tamamen zaman kaybı olarak değerlendirebilirim.


10.02.2015

Yazarın El yazısı

Kitap sonunda yazarın el yazısı varmış orjinal versinyonda. Ancak biz çeviri okuduğumuz için çevirmenin el yazısıyla karşılaşıyoruz! Bence adil değil! Emeğinize sağlık, teşekkürler.


13.02.2013

Bırakacaktım ama!

Bu kitabı aldıktan kısa bir süre sonra okuyamadığımı fark ettim. Sanki eksik bir şeyler vardı. Başkaları nasıl bulmuş acaba diye araştırdım ve bir arkadaşın yorumu beni tekrar okumaya teşvik etti. Diyordu ki Tom Robbin okumak istiyorsanız 1 sn bile dikkatinizin dağılmasına izin vermeyin. Yoksa dönüp dönüp okursunuz. Gerçekten haklıydı dikkatli bir şekilde okunması gereken bir yazar. Parfümün Dans´ını yarım bırakmıştım ama Ağaçkaka'nı okudum. Tavsiye eder miyim? Bilmem?

Ağaçkakan TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Ağaçkakan, Tom Robbins

Yorum Gönder