28 Aralık 2021

Yaz Yüreğim Yaz Zeynep Oral Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Zeynep Oral
Çevirmen: Zeynep Oral

Yaz Yüreğim Yaz indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zeynep Oral olan ve Cumhuriyet Kitapları yayınevinin yayınlamış olduğu, 208 sayfalık Yaz Yüreğim Yaz eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yaz Yüreğim Yaz ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yaz Yüreğim Yaz TIKLA PDF İNDİR !

Yaz Yüreğim Yaz Yazarı Kimdir ?

Yaz Yüreğim Yaz yazarı Zeynep Oral 'dır. Zeynep Oral yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yaz Yüreğim Yaz PDF indir oku

Yaz Yüreğim Yaz indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cumhuriyet Kitapları yayınevi tarafından yayınlanan, 208 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yaz Yüreğim Yaz TIKLA PDF İNDİR !

Yaz Yüreğim Yaz TIKLA PDF İNDİR !

"... Bırakıp gittiler, ölmedim. Kırıldılar, döküldüler, tutuklandılar, ölmedim. Yüreklerdeki kuşlar öldü, ben ölmedim...

"Artık her şey bitti"lerde hep bir kanat çırpıntısı duymaya uzandım. Ama acı, her gece biraz daha yayıldı. En çok neresi acıyordu? Korkunun çarptığı yer mi?

Yalnızlığın çırpındığı yer mi? Yoksa sevginin can çekiştiği yer mi? ..Damıta damıta çoğalttığım sevgiye, ufalaya ufalaya biriktirdiğim acıyı kattım: Korkuyu hesaba katmadan. Yasakları da.

Öyle çok değişiyordu ki yasaklar."

(Tanıtım Bülteninden)

Yaz Yüreğim Yaz TIKLA PDF İNDİR !Yaz Yüreğim Yaz TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yaz Yüreğim Yaz, Zeynep Oral

Yorum Gönder