5 Aralık 2021

Üzgün Kediler Gazeli Haydar Ergülen Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,0 TL
Yazarı: Haydar Ergülen
Çevirmen: Haydar Ergülen

Üzgün Kediler Gazeli indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Haydar Ergülen olan ve Kırmızı Kedi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Üzgün Kediler Gazeli eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Üzgün Kediler Gazeli ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Üzgün Kediler Gazeli TIKLA PDF İNDİR !

Üzgün Kediler Gazeli Yazarı Kimdir ?

Üzgün Kediler Gazeli yazarı Haydar Ergülen 'dır. Haydar Ergülen yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Üzgün Kediler Gazeli PDF indir oku

Üzgün Kediler Gazeli indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Kedi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Üzgün Kediler Gazeli TIKLA PDF İNDİR !

Üzgün Kediler Gazeli TIKLA PDF İNDİR !
İÇ NEFES

o bir çay istemişti, trenin içinde
biz tren yolcusuyduk, çölün içinde
ben yalnız kalmıştım, senin içinde
oysa kaç kişinin yerine sevmiştim seni!

aşkı geçtik, gözlerini açabilirsin

o bir dile sığınmıştı, sözü içinde
yolu yoluma çıkmıştı, çölü içinde
ben eski kalmıştım, senin içinde
oysa kaç çocuğun yerine övmüştüm seni!

düşü geçtik, kendine bakabilirsin

o bir bende kırılmıştı, hayli içimde
ıssız otağ kurulmuştu, canım içinde
ben kime kalmıştım, senin içinde
oysa kaç bahçe yerine açmıştım seni!

kimi geçtik, kimseye sorabilirsin


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 124

Baskı Yılı: 2016


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 46

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kırmızı Kedi Üzgün Kediler Gazeli TIKLA PDF İNDİR !

30.09.2020

üzgün kediler

şiir sevenlerin okuması gereken bir kitap


25.08.2020

gurbet kuşları.

Kitapdaki her bir şiir birbirinden güzel.ısrarla tavsiye edebilecegim şiir kitabı.

Üzgün Kediler Gazeli TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Üzgün Kediler Gazeli, Haydar Ergülen

Yorum Gönder