8 Aralık 2021

Tuhaf Kütüphane Haruki Murakami Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 25,94 TL
Yazarı: Haruki Murakami
Çevirmen: Kat Menschik

Tuhaf Kütüphane indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Haruki Murakami olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Tuhaf Kütüphane eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Tuhaf Kütüphane ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Tuhaf Kütüphane TIKLA PDF İNDİR !

Tuhaf Kütüphane Yazarı Kimdir ?

Tuhaf Kütüphane yazarı Haruki Murakami 'dır. Haruki Murakami yazdığı bu eserle Franz Kafka Edebiyat Ödülü almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Öykü türündedir.

Tuhaf Kütüphane PDF indir oku

Tuhaf Kütüphane indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Tuhaf Kütüphane TIKLA PDF İNDİR !

Tuhaf Kütüphane TIKLA PDF İNDİR !


Haruki Murakami'den büyükler için yazılmış, masal tadında bir öykü...

Bir Osmanlı Vergi Tahsildarının Güncesi adlı kitabı elime aldım, okumaya başladım. Bu, Osmanlıca yazılmış zor bir kitaptı. Ne var ki tuhaf bir şekilde hiç güçlük çekmeden okuyabiliyordum. Kitabın sayfalarını çevirirken, Türk vergi tahsildarı İbn Armut Hasir olmuştum, belimde eğri bir pala, İstanbul'da vergi toplamaya çıkmıştım. Meyve ve tavuk, sigara ve kahve kokuları sokağa ağır ağır akan bir nehir gibi yayılmıştı. Hurma ve mandalina satan seyyar satıcılar yol kenarında yüksek sesle bağrışıyorlardı.

Yalnız bir çocuk, gizemli bir kız ve Koyun Adam… Acaba korkunç yaşlı adamın onları hapsettiği ürkünç kütüphaneden kaçmayı başarabilecekler mi? Haruki Murakami'den büyükler için yazılmış, masal tadında bir öykü… Neden bunlar benim başıma gelmek zorundaydı ki? Oysa tek yaptığım, kitap ödünç almak için kütüphaneye gelmekti. "O kadar da canını sıkma" dedi Koyun Adam, beni avutmak için."Baksana Koyun Adam" dedim. "Neden o yaşlı adam benim beynimi yemek istiyor ki?" "Bilgiyle dolu beyin çok lezzetli olur çünkü. Yumuşacıktır. Aynı zamanda böyle topak topaktır."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 72

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap



Ürün; sert kapaklı, kuşe kağıda basım, illüstrasyonlu bir kitaptır.

Tuhaf Kütüphane TIKLA PDF İNDİR !

27.08.2020

Keyifli

Sonunu merak ederek bırakmadan okuduğunuz bir kitap. Görsellerin kullanımı hem bu kitapta, hem de Fırın Saldırısı'nda ilgi  çekici ve keyifli!

Tuhaf Kütüphane TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Öykü
Etiketler; Edebiyat, Dünya Öykü, Tuhaf Kütüphane, Haruki Murakami

Yorum Gönder