26 Aralık 2021

Serzeniş 2: Mecruh Sümeyye Koç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 31,08 TL
Yazarı: Sümeyye Koç
Çevirmen: Sümeyye Koç

Serzeniş 2: Mecruh indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sümeyye Koç olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 568 sayfalık Serzeniş 2: Mecruh eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Serzeniş 2: Mecruh ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Serzeniş 2: Mecruh TIKLA PDF İNDİR !

Serzeniş 2: Mecruh Yazarı Kimdir ?

Serzeniş 2: Mecruh yazarı Sümeyye Koç 'dır. Sümeyye Koç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Serzeniş 2: Mecruh PDF indir oku

Serzeniş 2: Mecruh indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, 568 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Serzeniş 2: Mecruh TIKLA PDF İNDİR !

Serzeniş 2: Mecruh TIKLA PDF İNDİR !

İçimde dinmek bilmeyen bir sızı vardı, gözlerimin perdesinde sönmeyen bir ateş, ateşin ortasında yanan iki yaralı ruh…

Onlar bizim ruhlarımızdı, bitmeyen bu yangınsa ikimizinhak edilmiş cezasıydı. Çıkmazıydı, sonuydu, uçurumuydu…

Ama suçluydu; kaderin sadece kendi avuçlarındaolduğuna inandı, en büyük günahını karanlık bir geceye hapsedebileceğini sandı, yanıldı.

Ve suçluydum; çünkü hep sustum, sırtımı döndüm, kalbimi kapattım. Sonunda ikimiz için, iki derin mezar kazdım.

Mecruh düşüncelerin elime tutuşturduğu silahı önce ona,sonra kendime doğrultacaktım. İki ölüm gördüğümiki karanlık gece için, iki kurşunla bitirecektim işimizi.

Olmadı.

O silah sadece benim kalbimde patladı.

"Bunu bana neden yapıyorsun?" diye sordu. Hiçbir şey söyleyemedim. Kendi içinde mağlup olduğu kaçıncı savaştı bu? "Ben bileklerime kelepçe takıldığında bile bu kadartutsak hissetmemiştim…

Benden daha ne istiyorsun?"

(Tanıtım Bülteninden)

Serzeniş 2: Mecruh TIKLA PDF İNDİR !

18.09.2020

Kitap

Kitabı okumak isterim baya surukleyiciye benziyor  ..Bu sayfa harika ve çok ucuz


14.09.2020

eser

merak uyandıran bir eser

Serzeniş 2: Mecruh TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Serzeniş 2: Mecruh, Sümeyye Koç

Yorum Gönder