17 Aralık 2021

Sen Benim Hayatımsın Ferzan Özpetek Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,2 TL
Yazarı: Ferzan Özpetek
Çevirmen: Ferzan Özpetek

Sen Benim Hayatımsın indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ferzan Özpetek olan ve Can Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sen Benim Hayatımsın eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sen Benim Hayatımsın ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sen Benim Hayatımsın TIKLA PDF İNDİR !

Sen Benim Hayatımsın Yazarı Kimdir ?

Sen Benim Hayatımsın yazarı Ferzan Özpetek 'dır. Ferzan Özpetek yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Sen Benim Hayatımsın PDF indir oku

Sen Benim Hayatımsın indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sen Benim Hayatımsın TIKLA PDF İNDİR !

Sen Benim Hayatımsın TIKLA PDF İNDİR !
Hayatın tüm renklerine tutkuyla bağlı, hepsi bir diğerinin öyküsüyle beslenen ilginç karakterler: aktör olmak isteyen bir santral operatörü, narsist bir trans, yıldızların ihanetine uğramış bir kasiyer, kleptoman bir prens… Aşkı ve dostluğu tüm benlikleriyle olumlayan bu kahramanların sevgisiyle sarmalanmış ünlü bir yönetmen… Her engelle daha büyüyen, çılgınca bir aşk… ve Roma… Ferzan Özpetek'ten gerçek sevginin gücüne dair, sahici bir kadere başkaldırı romanı. Çünkü sadece çılgıncasına âşık olanlar, bir insanı sevmenin ne demek olduğunu bilir.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 240

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Can Yayınları Sen Benim Hayatımsın TIKLA PDF İNDİR !

08.01.2016

Filmleri sevenler için

Ferzan Özpetek çok keyifli, akıcı, sahici bir şekilde anlatmış hayatını. Anlatılan her hikaye, her insan, filmlerinden bir karakteri ete kemiğe büründürüyor. Filmlerini keyifle izlemiş olanlar için çok keyifli bir kitap.

Sen Benim Hayatımsın TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Sen Benim Hayatımsın, Ferzan Özpetek

Yorum Gönder