8 Aralık 2021

Middlemarch George Eliot Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 48,75 TL
Yazarı: George Eliot
Çevirmen: Ünal Aytür

Middlemarch indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı George Eliot olan ve Yapı Kredi Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 952 sayfalık Middlemarch eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Middlemarch ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Middlemarch TIKLA PDF İNDİR !

Middlemarch Yazarı Kimdir ?

Middlemarch yazarı George Eliot 'dır. George Eliot yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Klasik türündedir.

Middlemarch PDF indir oku

Middlemarch indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yapı Kredi Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 952 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Middlemarch TIKLA PDF İNDİR !

Middlemarch TIKLA PDF İNDİR !

Kendi döneminde kadınların hapsolmaya zorlandığı fantezi dünyası yerine sıradan insan hayatının karmaşasını gözler önüne seren George Eliot, İngiliz edebiyatının başyapıtlarından biri olan Middlemarch'ta bireysel trajediler, küçük başarısızlıklar, küçük zaferler, sıkıntılı evlilikler ve seçimlerin önemi gibi meselelerle aslında sadece bir kasabanın sakinlerine değil, tüm insanlığa ışık tutuyor.

Umutsuz bir evlilik yapan Dorothea, yanlış seçimlerinin bedelini ödeyen genç doktor Lydgate, kimsenin sevmediği Bulstrode, hayal kırıklıklarıyla savaşan Fred Vincy ve daha nicesi. İdealizmin, hayal kırıklıklarının, aldatılmanın, sadakatin, engelleri aşmaya çalışan evliliklerin klasikleşen romanı Middlemarch'ı Ünal Aytür'ün özenli çevirisiyle yayımlıyoruz.

(Tanıtım Bülteninden)

Middlemarch TIKLA PDF İNDİR !

08.09.2020

Çeviriyi beğendim

Eser muhteşem, çeviri ve baskı kalitesini de beğendim. Tavsiye ediyorum.


11.07.2020

Şiddetle tavsiye ederim

Oldukça etkileyici ve şahane bir kitap.Yazarin kaleminin ne kadar kuvvetli,hayal gücünün ne kadar geniş olduğunu kitabin her sayfasinda bir kez daha dolu dolu hissediyorsunuz.Karakterlerin ve yapilan yerinde yorumların zenginliği romana daha cok bağlanmanizi sağlıyor.


07.02.2020

Mutlaka Okuyun

Çok iyi kitaptır, ben Nora Yayından okudum, çevirisi biraz ağdalı bir dil kullanmış ama beni çok rahatsız etmedi. Ama haberim olsaydı muhtemelen bu baskıyı tercih ederdim. Okumak isteyenler ve viktorya dönemi klasik edebiyat severlerin mutlaka okuması gereken bir eser. Yazar döneme göre bayağı entellektüel bir hatunmuş, muhakkak okuyun derim ben.

Middlemarch TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Klasik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Klasik, Middlemarch, George Eliot

Yorum Gönder