25 Aralık 2021

Kutsal Gece Tahar Ben Jelloun Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,64 TL
Yazarı: Tahar Ben Jelloun
Çevirmen: F. Gönül Akgerman

Kutsal Gece indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tahar Ben Jelloun olan ve Kırmızı Kedi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kutsal Gece eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kutsal Gece ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kutsal Gece TIKLA PDF İNDİR !

Kutsal Gece Yazarı Kimdir ?

Kutsal Gece yazarı Tahar Ben Jelloun 'dır. Tahar Ben Jelloun yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Kutsal Gece PDF indir oku

Kutsal Gece indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Kedi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kutsal Gece TIKLA PDF İNDİR !

Kutsal Gece TIKLA PDF İNDİR !
1987 Goncourt Ödülü

Fas'ın çöllerinden Marakeş pazarına gelen gizemli bir yolcu, masalcıların arasında kendi öyküsünü anlatmaya başlar: Kadir Gecesi'nde ölüm döşeğindeki babası, erkek gibi yetiştirilmiş Zehra'ya aslında bir kadın olduğunu söyleyince Zehra trajediyle masal arasında gidip gelerek kadınlığı, erkekleri ve Kuzey Afrika'nın tozlu yaşamını yeni baştan öğrenecektir. Zehra'nın, Kuzey Afrika'nın egzotik atmosferinde, hayallerle rüyaların birbirine karıştığı şiirsel bir itiraf gibi sunulan hikâyesi, yazarı Tahar Ben Jelloun'a 1987 yılında Fransa'nın en saygın edebiyat ödülü Goncourt'u kazandırmıştı. Sinemaya da aktarılan Kutsal Gece, yazarın bir önceki romanı Kum Çocuk'la birlikte ustalığının dünya tarafından tanındığı en önemli yapıtıdır.

"Yaşam öyküm işte burada yazılı: Her kırışık, bir yüzyıldır, kış gecesinde bir yoldur, sisli bir sabahta berrak bir pınardır, ormanda bir buluşmadır, bir kopuştur, bir mezarlıktır, kavurucu bir güneştir… İşte tam sol elimin üstünde bulunan şu kırışık, bir yara izi; ölüm bir gün geldi ve bana yardım elini uzattı. Belki de beni kurtarmak için. Sırtımı döndüm ve onu geri çevirdim. Her şey çok basittir, yeter ki ırmağın akışını değiştirmeye kalkışmayalım."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 160

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kırmızı Kedi Kutsal Gece TIKLA PDF İNDİR !

06.03.2014

neden ödül almış anlamadım

kitap son derece vasat bır kurgu dil ve sürükleyiciliğe sahip kendisini ilginç kılabilecek hiç bir öğe yok

Kutsal Gece TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Kutsal Gece, Tahar Ben Jelloun

Yorum Gönder