5 Aralık 2021

Kesi Yeri Nazlı Akçura Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,8 TL
Yazarı: Nazlı Akçura
Çevirmen: Nazlı Akçura

Kesi Yeri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nazlı Akçura olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 128 sayfalık Kesi Yeri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kesi Yeri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kesi Yeri TIKLA PDF İNDİR !

Kesi Yeri Yazarı Kimdir ?

Kesi Yeri yazarı Nazlı Akçura 'dır. Nazlı Akçura yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kesi Yeri PDF indir oku

Kesi Yeri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 128 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kesi Yeri TIKLA PDF İNDİR !

Kesi Yeri TIKLA PDF İNDİR !

Nazlı Akçura ilk öykü kitabı Kesi Yeri'nde, hayata dair inancını, sevdiklerini, mevcut düzenini, geleceğini, bedenine olan hükmünü ve ilişkiler içerisinde kendini kaybedenlerin hikâyeleriyle "merhaba" diyor okuruna. Tüm karakterlerini sessiz bir ortaklığın sahibi kılan Akçura, hayallerinden, yaşama sevincinden, her şeyin eskisi gibi olması dileğinden, henüz yaşanmamış o güzel günlerden umudunu kesmek istemeyenlerle; kırılanların, vazgeçmeye meyledenlerin, sessiz bir isyanın paydaşlarıyla içten içe yanmaya devam edenlerin hikâyelerini anlatıyor bizlere.

Kesi Yeri, iç dünyamızda sığındığımız yuvanın ve çocuk saflığımızın aldığı yaraları usulca önümüze sererken hislerimize dokunuyor ve dokunduğu yerde hüzünlü bir iz bırakıyor.

Ellerine varıyorum önce. Üzerlerinde geziyorum, parmaklarına dokunuyorum. Fakat… Yok. İçerideyken de değişen bir şey yok. Gerçekliğini giderek yitiren anılarımı, bu kadar yakınında olsam bile, bana değil, bir yabancıya aitmiş gibi hissediyorum. Annemin ellerini tanıyamıyorum. Sabahları başımı okşayarak beni uyandıran, saçlarımı iki yandan özene bezene örüp de kurdelelerle süsleyen, "Al kızım, bal kızım, içimin neşesi, şen kızım… Yalnızca kızım değil, en yakın arkadaşım…" sözcüklerini kulağıma fısıldarken, yanaklarıma kadife çiçekleri gibi dokunan, gülücükler konduran eller bunlar mıydı sahiden?

(Tanıtım Bülteninden)

Kesi Yeri TIKLA PDF İNDİR !Kesi Yeri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kesi Yeri, Nazlı Akçura

Yorum Gönder