11 Aralık 2021

Kahvaltı Sofrası Defne Suman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,43 TL
Yazarı: Defne Suman
Çevirmen: Defne Suman

Kahvaltı Sofrası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Defne Suman olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kahvaltı Sofrası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kahvaltı Sofrası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kahvaltı Sofrası TIKLA PDF İNDİR !

Kahvaltı Sofrası Yazarı Kimdir ?

Kahvaltı Sofrası yazarı Defne Suman 'dır. Defne Suman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kahvaltı Sofrası PDF indir oku

Kahvaltı Sofrası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kahvaltı Sofrası TIKLA PDF İNDİR !

Kahvaltı Sofrası TIKLA PDF İNDİR !

"Artık inandın mı bana Sadık?

Maziden şimdiye bir geçit açıldı demiştim hani.

Tüm bu insanlar oradan, o geçitten çıkıp geldiler.
Fikret de gitti o dehlizden içeri düştü.

Yolunu bulur da geri dönerse ne âlâ."

Ünlü ressam Şirin Saka'nın yüzüncü yaşını kutlamak için ailesi Büyükada'daki evde toplanır. Şirin Saka'nın torunlarıNur ile Fikret, Fikret'in kızı Selin, Nur'un arkadaşı ve eski sevgilisi gazeteci Burak Gökçe evin misafirleridir. Şirin Hanım'ın sırdaşı ve hizmetkârı Sadık Usta da onlarla birliktedir.

Gergin bir kahvaltı sofrasının ardından Fikret ortadan kaybolur. Şirin Saka ile Sadık Usta'nın uzun yıllardır sakladıkları büyük bir sır olduğuna ve bu sırrı öğrenmeden ailenin huzur bulamayacağına inanmaktadır.

Kahvaltı Sofrası saklanan kimlikler,aile sırları ve büyük bir aşk üzerineakıllarda ve kalplerde yer edecek bir roman.

(Tanıtım Bülteninden)

Kahvaltı Sofrası TIKLA PDF İNDİR !

30.09.2019

Cok naif ve etkileyici

Suan okumaktayım. Buyukada'yı cok sevmemden de olsa gerek hıkayenın burada gecmesı beni cok etkiledi. Cok naif ve guzel bir anlatım dili var. Heyecanla ve keyifle devam ediyorum.


12.03.2019

Roman sevenlere tavsiye ediyorum.

Yazarin dolu dolu bir kitabi daha. Her kitapta bir veya birkac karakter etrafinda donen bir hikaye, hikayeyi yumusakca saran bir donem ve donemin etkileyici diger olaylari. Hem hizlica okuyup bitirme istegi duyar, surukleyiciligine karsi koyamazsiniz hem de kitabin herhangi bir yerinde birsey akliniza takilir, dahasini bilme ihtiyaci duyar ve kendi kendiniz yavaslatirsiniz. Kahvalti Sofrasi da benim hosuma giden bir kitap oldu. Keyifle okudum, roman sevenlere tavsiye ederim.

Kahvaltı Sofrası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kahvaltı Sofrası, Defne Suman

Yorum Gönder