14 Aralık 2021

Gemide Yer Yok Ömer F. Oyal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,3 TL
Yazarı: Ömer F. Oyal
Çevirmen: Ömer F. Oyal

Gemide Yer Yok indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ömer F. Oyal olan ve Yapı Kredi Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Gemide Yer Yok eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gemide Yer Yok ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gemide Yer Yok TIKLA PDF İNDİR !

Gemide Yer Yok Yazarı Kimdir ?

Gemide Yer Yok yazarı Ömer F. Oyal 'dır. Ömer F. Oyal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Gemide Yer Yok PDF indir oku

Gemide Yer Yok indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yapı Kredi Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gemide Yer Yok TIKLA PDF İNDİR !

Gemide Yer Yok TIKLA PDF İNDİR !

"Her şeye rağmen şimdiye dek yaşadıklarımıza, bildiğimize tutunmaya çalışıyoruz, geçmişimizden başka bir şeyimiz yok. Tutunacak başka bir şey yok."

"Bu durumda sokaktaki bilinmez ve düşman gölgelerden biri de ben olurdum. Kargaşanın kahramanlarından birisi. Sinsice apartmanların camlarını gözetleyen, köşe başlarında nöbet tutanları kollayan diğer gölgeler gibi bir gölge. Kargaşanın asli bir unsuru olarak, kargaşanın öznelerinden biri olarak sarhoşluğa doğru sürüklenerek bilinçsiz de olsa yıkımı hızlandırmaya uğraşırdım. Bunun canlılık ve hayatiyet olduğunu kabul ediyorum ama bunların hiçbirisini yapamıyorum, hatta şu kadını bile sürükleyip dışarı atamıyorum, yaşamın kurallara göre aktığı fikrine sarılmaya devam ediyorum. Geçmişe ve kurallara sarılmak ölümcüldür."

Gemide Yer Yok Ömer F. Oyal'in beklense de hazırlıksız yakalanılan bir iç savaşı bir iç konuşma, gündelik olaylar, küçük ama hayati ayrıntılar üzerinden anlattığı çarpıcı bir roman. Bütün hayatların ve mekânların işgal edildiği, yetişkinlerin hızla zalimleştiği, çocukların hızla büyüdüğü, yarın duygusunun herkesin avucundan kayıp gittiği, umutsuzca bir bilinmeze yelken açılan bir hayatta kalma mücadelesi…

(Tanıtım Bülteninden)

Gemide Yer Yok TIKLA PDF İNDİR !Gemide Yer Yok TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Gemide Yer Yok, Ömer F. Oyal

Yorum Gönder